قیمت سکه و ارز
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۲
واکنش رویانیان به رفتار کریمی:

این حرف‌ها بیخودی است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که برای مدیرعامل بعدی این باشگاه بدهی باقی نمی‌گذارد.

این حرف‌ها بیخودی است!
به گزارش سراج24 و به نقل از تسنیم، محمد رویانیان ضمن تشریح فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس در سه بخش اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی و فنی در خصوص شرایط حال حاضر این باشگاه مسائلی را عنوان کرد. وی در خصوص اخبار و شایعاتی که پیرامون برکناری‌اش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود و اینکه این مسائل بر کارش تأثیرگذار نیست، گفت: من به این مسائل فکر نمی‌کنم. متاسفانه عمر مدیریت در باشگاه پرسپولیس کوتاه است و امیدوارم خداوند عمر مدیریت در این باشگاه را بلندتر کند! مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به لطف شما (خبرنگاران ) برنامه‌های باشگاه پرسپولیس را می‌گویم که با این کار ضمن اطلاع رسانی به هواداران برنامه‌های باشگاه به صورت مطالبه در می‌آید،‌ مطالباتی که من یا مدیرعامل آینده باشگاه باید آنها را به سرانجام برساند. رویانیان در خصوص ماندگاری مدیریت در یک باشگاه گفت: مدیران می‌روند و می‌آیند اما آنچه می‌ماند اصول مدیریت و کارهایی است که از آنها برجا می‌ماند. ما هم به جای اینکه به روسا و مدیران باشگاه‌ها فکر کنیم بهتر است نگاه‌مان به برنامه‌ریزی،‌ سیستم مدیریتی و ... باشد. وی بر لزوم پیگیری امور با سیستم و برنامه اشاره کرد و گفت: قطعاً اگر رویانیان از باشگاه پرسپولیس برود و برنامه‌هایش درست و اصولی باشد مدیرعامل بعدی باشگاه هم آن برنامه‌ها را پیگیری می‌کند، چرا که خواسته میلیون‌ها هوادار پرسپولیس نیز همین است. "برای مدیرعامل بعدی پرسپولیس بدهی نمی‌گذارم"، رویانیان با تاکید بر این موضوع افزود: پیش از این از مدیریت‌های قبلی بدهی داشته، داریم و خواهیم داشت اما این اطمینان خاطر را می‌دهم در مقطعی که من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم برای این باشگاه بدهی نخواهم گذاشت. وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداخت بدهی مانوئل ژوزه نیز در دوره مدیریتی شما صورت خواهد گرفت؟ گفت: تا زنده‌ام بدهی مانوئل ژوزه گردن من است. قطعاً اگر نتوانیم پول مانوئل را بدهیم "محمد آقا" (یکی از خبرنگاران) آن را پرداخت خواهد کرد! رویانیان یکی از مهمترین برنامه‌های خود را تاسیس مدرسه فوتبال پرسپولیس در سراسر ایران عنوان کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های ما این است که میلیون‌ها هوادار پرسپولیس تحت یک شبکه با باشگاه در ارتباط باشند و ما از ظرفیت گسترده آنها در توسعه اقتصادی این باشگاه استفاده کنیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: استعدادیابی در سراسر ایران و عدالت در گزینش بازیکنان شاخص و ارتقای سطح توانایی آنها از دیگر برنامه‌های ماست. باید به گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که بازیکنی که امکان بروز توانایی‌هایش را ندارد در فرصتی برابر با دیگر بازیکنان توانایی‌های خود را نشان داده و به سطح اول فوتبال ایران وارد شود. "در نقطه صفرم و باید به من فرصت کار بدهید"، رویانیان با طرح این موضوع برنامه‌های باشگاه پرسپولیس را در سه بخش بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خلاصه کرد و گفت: برای برنامه بلند مدت پنج سال زمان می‌خواهیم،‌ برنامه میان مدت را تا پایان سال 93 عملیاتی می‌کنیم و تا پایان سال 92 برای اجرای برنامه کوتاه مدت خود زمان می‌خواهیم. وی با ابراز اطمینان از اینکه اگر برنامه‌هایش برای باشگاه پرسپولیس عقلانی باشد تبدیل به مطالبه به حق هواداران می‌شود، گفت: تلاش می‌کنم تا روزی که هستم برنامه‌هایم در باشگاه پرسپولیس عملی شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس را درست کنم،‌ فدراسیون فوتبال پیشکش! رویانیان با تاکید بر اینکه نگاه هواداران به بحث نتیجه گیری و عملکرد مدیران در فوتبال کشور عوض شده گفت: ما فصل گذشته نتیجه نگرفته ایم اما باز هم هواداران ما را خواستند این نشان می‌دهد که اگر کار ریشه‌ای کنید، کاری که حتی با نتیجه هم همراه نباشد هواداران به علمکردتان نمره قبولی می‌دهند. وی افزود: اینکه من مدیرعامل باشم و فکر و ذکر این باشد که تا خودم هستم تیم نتیجه بگیرد درست نیست. اینکه فقط امروز را درست کنم و آینده باشگاه خراب شود هم کار شایسته‌ای نیست.کارها باید با برنامه و اصولی پیگیری شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری از اینکه پرسپولیس به باشگاهی الگو و نمونه در ایران و جهان تبدیل شود در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: آقای تاج از دوستان خوب ماست که در مدت زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس کمک‌های زیادی به ما کرد. من از بابت جدایی ایشان از هیات مدیره پرسپولیس خوشحال نیستم اما اعتقاد دارم فوتبال ایران از حضور آقای تاج در سازمان لیگ سود می‌برد. رویانیان به سابقه مهدی تاج در عرصه مدیریتی فوتبال اشاره کرد و گفت: ایشان یک مدیر موفق در فوتبال ایران است که می‌تواند در سازمان لیگ نقش موثر داشته باشد. متاسفانه این مدیر خوب از باشگاه پرسپولیس جدا شد و در تلاشیم جایگزین مناسب برای ایشان انتخاب کنیم. وی در واکنش به اظهارنظر مدیرعامل باشگاه گهر دورود که اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس به این باشگاه کمکی نکرده است، گفت: من کوچکتر از باشگاه گهر، مردم دورود و لرستانی‌های عزیز هستم. متاسفم که این مسائل مطرح شده اما چک کمکی که ما به باشگاه گهر کرده ایم موجود است و هر زمان بخواهند آن را ارائه می‌کنیم. رویانیان در خصوص پیگیری شکایت باشگاه پرسپولیس از کارلوس کی‌روش‌ گفت: از آنجا که در ایام سوگواری قرار داشتیم کوتاه آمدیم اما اعتقاد دارم ایشان نباید در شبکه بی بی سی در خصوص فوتبال ایران صحبت می‌کرد. البته این طور که شنیدم سرمربی تیم ملی از باشگاه پرسپولیس انتقاد نکرده و فقط یکی از دلایل ضعف تیم ملی را افت تیم ما دانسته است. من هم در این جا لازم می‌دانم بگویم یکی از دلایل ضعف پرسپولیس همین آقای کی‌روش است. اصلاً مشکل تیم ملی و پرسپولیس پرتغالی بوده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه به تمجید از خبرنگاران ورزشی پرداخت و گفت: من یک سال و نیم است که در ورزش حضور دارم. در این مدت خبرنگاران ورزشی را پرتلاش و پرجنب و جوش دیدم به همین خاطر در نشستی که با خبرنگاران اقتصادی داشته ام عنوان کرده ام خدا پدر و مادرتان را بیامرزد چرا که شما ما را اذیت نمی کنید اما خبرنگاران ورزشی خواب و خوراک ندارند و روز و شب پیگیر اخبار حوزه خود هستند. رویانیان همچنین از خبرنگاران خواست او را با عادل فردوسی پور درنیندازند! رویانیان در خصوص ناراحتی علی کریمی در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: ناراحتی علی کریمی دلیل خاصی ندارد. درست است که شما می‌گویید ایشان خواسته‌هایی دارد در عین حال باید بگویم ما هم از ایشان و دیگر بازیکنان پرسپولیس خواسته‌های زیادی داریم که برآورده نشده است. قهرمانی حداقل خواسته ما از آنها بود که متاسفانه برآورده نشده است. وی در واکنش به این موضوع که علی کریمی گفته بود در باشگاه پرسپولیس برای اینکه کارتان پیش برود باید چاپلوسی کنید گفت: این حرف‌ها بیخودی است و من به موقع درباره این مسائل حرف‌هایم را می‌زنم. در این بین یکی از خبرنگاران به رویانیان گفت کریمی چنین موضوعی را مطرح نکرده و اصلاً در پایان تمرین با خبرنگاران گفت‌وگو نکرده است. رویانیان با شنیدن این صحبت گفت: چرا چنین سوالی از من پرسیدید؟! من نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را مطرح می‌کنید خیلی متاسفم برای افرادی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. متاسفانه با طرح سوالی که درست نبوده باعث شدید من واکنش نشان دهم. وی افزود: من چه می‌دانم علی کریمی چه گفته است؟ مگر من لَه لَه و برادرش هستم؟ مگر من همراهش بودم که بدانم چرا ناراحت شده است؟ تا آنجا که من می‌دانم ناراحتی در کار نبوده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه من یک ایراد دارم و هر کس سوالی از من می پرسد جوابش را می‌دهم، چرا که فکر می‌کنم اگر این کار را انجام ندهم به آن شخص بی‌حرمتی کرده‌ام. در عین حال به خبرنگاران هم اطمینان می‌کنم که متاسفانه برخی اوقات جواب اعتماد من را نمی‌دهند. رویانیان در خصوص پرداخت مطالبات علی کریمی و دیگر بازیکنان پرسپولیس گفت: مطالبات کریمی صددرصد پرداخت شده و ایشان و دیگران بازیکنان یک ریال معوقه ندارند. بر فرض مثال از باشگاه طلب هم داشته باشند مگر استقلالی‌ها از باشگاه‌شان طلب ندارند، پس چرا با غیرت و تعصب بازی می‌کنند؟ وی اضافه کرد: انتظار ما از بازیکن چون علی کریمی که پرسپولیسی است و با عشق و علاقه این باشگاه را انتخاب کرده بیش از اینها است. یک بازیکن در هر باشگاهی که بازی می‌کند باید آنقدر تعصب داشته باشد که برای دو ریال پول بازی نکند. من و مدیرعامل باشگاه استقلال با قرض و تلاش بسیار پول تهیه می‌کنیم تا باشگاه‌مان سرپا باشد و اینکه یک بازیکن این مسائل را درک نکند درست نیست. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم،‌ که از او پرسید نیش و کنایه‌های مدیران عامل استقلال و پرسپولیس چه زمانی تمام می‌شود گفت: شما با این سوال من را نصحیت کردید. سوال‌تان درست است من هم آرزو دارم این نیش و کنایه‌ها روزی تمام شود.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••